Nytt år och nya tag

Sedan sist jag skrev har både jul och nyår passerat. Trevliga högtider båda två och mycket ledighet. Jag har även blivit frisk och sjuk igen. Men denna gång är det inte så illa, åtminstone inte än. Tror och hoppas inte att det blir så farligt heller. Men eftersom jag har halsont så är jag försiktig vad gäller löpning.
 
Så vad har 2015 att bjuda på då? För egen del har jag en hel del förhoppningar och önskningar som jag hoppas slår in. Löpningen vill jag gärna höja en nivå och jag har en plan för att (eventuellt) nå dit.
 
Just nu är det dock fokus på underhållande träning och kämpande mot sjukdomar samt tidsbrist på grund av en pågående 50-milaflytt. Men om sisådär en månad kommer jag förhoppningsvis vara igång ordentligt med min plan!
 
God fortsättning på det nya året!
 
Här kommer en bild från ett pass den 23 december då det kändes som vår:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0