Nya tag

Det blev inget Lidingölopp. Sjukt trist. Men så blir det ibland. Jag var dock ute och hejade på sambon som sprang. Mats gjorde ett bra lopp, trots att löpträningen även för honom är på en betydligt lägre nivå än för några år sedan. Siri var också med och hejade. Hon har för övrigt blivit ett riktigt heja-proffs. Så fort vi ser någon som springer så börjar hon klappa händerna och ropa hejaheja. Så söt. Och kanske något miljöskadad?
 
På grund av missat Lidingölopp så anmälde jag mig, i ren frustration, till Hässelbyloppet nästa söndag. Egentligen vill jag inte alls springa ett mil-lopp för det är ju så himla jobbigt precis hela tiden. Men jag ser ändå fram emot det med skräckblandad förtjusning. Jag vill ju så gärna springa ett höst-lopp!
 
Jag har även börjat fundera på nästa säsong och vilka målsättningar jag ska ha. Men det får jag återkomma till vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Tråkigt för dig att behöva stå över LL30 som jag vet är lite av ett favoritlopp för dig men jag tycker inte du behöver ha någon press eller brådska, du gjorde en fin halvmara nyss och håller en fin nivå, trots betydligt mindre träning ett tag. Du kommer med tiden tillbaka till tider du vill utan problem!

Svar: Det känns bra att du tror på mig Staffan!
Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0