Jag lever!

Jag har inte försvunnit, varken från bloggosfären eller från övriga livet. Dock har jag försvunnit från Stockholm. Vi har ju flyttat till Karlskrona. Eller flyttat har vi egentligen inte gjort än. För tillfället bor vi hos mina föräldrar, i väntan på eget boende. Planen är att hitta/bygga hus men om det drar ut på tiden så mellanlandar vi i en lägenhet.
 
Jag har börjat mitt nya jobb. Det är kul men mycket att göra! Om bara drygt en vecka börjar dessutom Siri på förskolan. Det är stort!
 
Träningen då? Jodå den går okej. Har fortfarande lite känningar i bäckenbotten tyvärr. Men jag är ändå positiv då smärtan försvinner så fort jag vilar. Förhoppningsvis kommer den minska efter hand och till slut försvinna!
 
Idag sprang jag drygt 16 km med en lätt känsla (dock lite seg i början men det släppte efter 3-4 km) och låg puls trots att bra tempo. Formbesked helt klart!
 

Kommentarer
Postat av: Staffan

Häftigt att bryta upp sådär och flytta hemåt!! Ofta faller det ju på att det kan vara svårt för båda att hitta jobb. Stockholm har ju sina fördelar men definitivt sina nackdelar också, nu bor ju jag en bit utanför så en del av nackdelarna slipper jag, samtidigt som jag kan åtnjuta en del av fördelarna men visst, avstånd är det ju...

Lycka till med träningen och att komma in i nya livet i Karlskrona!

Svar: Häftigt ja, men även ganska läskigt! :-) Tack Staffan!
Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0