Bakslag igen

Återigen har jag fått lite ont i bäckenbotten (ja jag vet, det tjatas en hel del om det här på bloggen). Jag har inte haft några som helst problem sedan i somras. Men nu efter ett par veckor med bra träning så dyker det onda upp som ett brev på posten. Förra veckan sprang jag 53 km fördelat på fem pass. Det var uppenbarligen ett pass för mycket. Fyra löppass är vad min kropp fixar i nuläget så det är bara att bita ihop. Gör om, gör rätt. 
 
Det känns tråkigt såklart. Jag hade aldrig kunnat tro att kroppen inte skulle vara helt återställd när det gått drygt 14 månader efter att vår dotter föddes! Men jag lyssnar på kroppen och gör som den vill. Det är bara att gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0