Bra vecka

Förra veckan lyckades jag få till riktigt mycket och bra träning (läs: spring). För att vara jag och just nu alltså. Här kommer en kort sammanfattning:
 
Antal träningspass: nio (varav ett egentligen inte räknas då det endast bestod av plankan i typ 5 min sammanlagt)
Antal löppass: fem
Antal kvalitetspass: ett (snabbdistans)
Antal långpass: ett (ungefär 21 km)
Antal vagnjoggar: ett
Antal styrkepass: tre (varav ett alltså var det där miniminipasset plankan), ett hemma och ett på utegym
Antal kilometrar: 60,33 km
Antal rörlighetspass: ett
 
I dagsläget är det här en "drömvecka" för mig och något jag strävar mot. Men om det vissa veckor blir mindre träningsmängd (vilket det garanterat blir!) så kommer jag inte gräva ner mig för det. Jag är nöjd ändå.
 
Dessutom så väntar jag på den där "boosten" som många kvinnor upplever efter att de fött barn, alltså att de blir bättre (snabbare, starkare etc) än tidigare! För den kommer väl?! Haha.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Haha jag väntar också :) Fick den definitivt efter Sixten, men gissar att mer stress och lite mindre sömn tar ut den där boosten nu. Tyvärr!

Svar: Men det kanske inte är för sent än?
Lisa

2014-06-10 @ 07:46:37
URL: http://www.lopningolivet.se
Postat av: Karin

Heja heja, vilken peppvecka!

Svar: Tack Karin!
Lisa

2014-06-10 @ 13:58:38
URL: http://endorfinkickar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0