Spinning, hemmastyrka och lite spring

Det är knappt jag vågar skriva det. Men jag gör det ändå. Efter att ha återinfört vagnen (insatsen i sängen) som sovplats för vår lilla tjej så har nätterna återgått till som de var innan nyår. Siri somnar nu kl. 20-21 på kvällen och vaknar EN gång för att äta, någon gång mellan kl. 03-05. Ingen är gladare än jag. Idag känner jag mig faktiskt utvilad för första gången i år!
 
Vad gäller träning så har jag den här veckan sprungit ett pass (ca. 10 km), transportsprungit till och från gymmet (bara drygt 4 km sammanlagt), varit på ett ROLIGT spinningpass samt tränat styrka hemma. I eftermiddag och i helgen hoppas jag få till ytterligare ett par löppass. Om inspirationen infaller så blir det kanske kvalitetsbetonat idag. Hemmastyrkan körde jag med egen kroppsvikt samt hantlar och kettlebells.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Smarta lösningar är ju toppen - låter helt underbart. Här har vi haft två nätter som varit helt okej nu, känns verkligen skillnad. Bara förkylningen (hostan) ger med sig helt ser jag fram SÅ mkt att börja träna igen nu. Men lättare sagt än gjort att bli av med hosta i den här hemska förorenade luften:( Får skynda långsamt:)
Trevlig helg!

Svar: Ja nu får vi verkligen hoppas att hostan ger med sig. Krya på dig!
Lisa

2014-01-25 @ 05:25:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Andréa

Håller tummarna för att den bra sömnen håller i sig nu!

Svar: Tack Andréa! Jag tror minsann att det hjälper. :-)
Lisa

2014-01-25 @ 08:13:01
URL: http://www.lopningolivet.se
Postat av: Snorkkis

Heja era nätter! Här är det lite tvärtom... sover inte så bra som vi brukar och det känns på morgonen (och resten av dagen). Hoppas att det bara är tillfälligt det skriks för full hals när S läggs ner i sin säng.

Svar: Tack! Åh nej, hoppas att det vänder för er snart! Det är så svårt att förstå sig på de små ibland.
Lisa

2014-01-26 @ 18:08:55
URL: http://www.snorkkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0