2013

Ännu ett år har nu passerat, 2013. Året har utan tvekan varit det bästa i mitt liv. Löpning har det inte blivit så mycket av, förklariga skäl.  Däremot har jag ju blivit mamma vilket slår all löpning med hästlängder.
 
Jag kan dock summera 824 sprungna kilometrar (vilket kan jämföras med 2012 års 2780 km) både med och utan bebis i magen. Det har även blivit en hel del styrka, cykling samt några spinning- och längdskidpass. Ett lopp blev det faktiskt också, Blodomloppet i början av juni. Då var jag gravid i vecka 27 och sprang de 5 kilometrarna på 29:59.
 
Nu ser jag fram emot ett nytt år! 

Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Oj! 5 km:s lopp på så pass bra tid så långt in i graviditeten - starkt!

Och grattis till det bästa året och gott nytt 2014!

Svar: Tack detsamma! Att springa under 30 min på 5 km var lite av ett mål för mig. Men det var verkligen inte lätt. :-)
Lisa

2014-01-02 @ 14:14:08
URL: http://www.snorkkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0