Sjukstuga

Både jag & dottern ligger däckade av förkylning. Värst är det såklart för den lilla som har feber och hosta. För egen del är det mest irriterande då jag missar viktiga saker på jobbet och inte kan träna. Men det finns ju betydligt värre saker som kan drabba en så jag tänker inte gräva ner mig!
 
Jag blir hemma från jobbet imorgon också men hoppas kunna vara på fötterna igen på onsdag. Träningen får givetvis vänta ett ytterligare någon/några dagar. Kanske till helgen?
 
Ser väldigt mycket fram emot ledigheten nu runt jul och nyår (även om jag arbetat ett par dagar) och allt vad det innebär. Umgänge med nära och kära, mer träningstid, god mat, avslappnad (?) stämning, julmusik m.m. Jag älskar julen!

Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Älskar också julen - så himla mysigt med pynt och ljus och dekorationer och allt umgänge såklart. Krya på er!

Svar: Tack!
Lisa

2014-12-18 @ 20:52:56
URL: http://www.snorkkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0