Blickar framåt

Tack för era omtänksamma kommentarer angående mitt förra inlägg. Det är okej nu.
 
De senaste blogg-inläggen har varit präglade av frustration och tråkigheter. Men nu tänker jag försöka vända på det. Det kan väl knappast bli värre nu?
 
Jag är dock fortfarande förkyld. Igår var jag riktigt sjuk och fick verkligen anstränga mig för att hålla humöret uppe. Det går ju inte att ligga på latsidan med en liten sju månaders bebis hemma!
 
Idag känns det lite bättre och jag har faktiskt vågat mig på en lätt tränings-session med blandade övningar här hemma. Så här såg "passet" ut:
 
1. Benböj med bebis i famn
2. Utfallssteg med bebis i famn
3. Höftlyft med bebis på höften
4. Armhävningar
 
Paus : Sövning av bebis (gick sjukt fort - ca. 2 min kanske?)
 
5. Yoga (Happy hips) 16 min
6. Några mamma-mage övningar (är klar med programmet men försöker att ibland göra några av favoritövningarna)
7. Plankan
 
Ja det var dagens träningspass det, spontant och helt utan plan. Men det funkar också! Senare idag blir det långpromenad som vanligt.
 
Till helgen har jag en förhoppning om att komma igång med mer träning, allra helst spring men ett pass på gymmet skulle också vara okej. Det får liksom bli en nystart!

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som ett bra pass. Krya på dig! Jobbigt när man kommer in i sådana onda cirklar.

Svar: Ja passet blev helt okej. Tack!
Lisa

2014-04-03 @ 13:16:33
URL: http://endorfinkickar.com
Postat av: Hanna Karlsson

Skönt med lite träning. Krya på dig!

Svar: Alltid skönt! :-) Tack.
Lisa

2014-04-03 @ 20:22:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Snorkkis

Skönt att det är ok! Men segt med förkylningen - hoppas den är bättre nu. Och imponerad av två-minuters sövning!

Svar: Det hoppas jag också! Vad gäller två-minuterssövning så har det tränats under låång tid som du vet. Trägen vinner.
Lisa

2014-04-04 @ 05:54:04
URL: http://www.snorkkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0