Blogga igen?

Ja här sitter man (jag) nu nästan ett helt år sedan senaste blogginlägget och får för sig att skriva igen. Kanske kommer jag att ta upp bloggen igen.

Livet har förändrats avsevärt sedan sist jag skrev. Jag har nämligen blivit mamma till världens finaste lilla Siri (och då även gått igenom en graviditet och förlossning). Siri kom till världen den 30 augusti, vilket alltså snart är sju veckor sedan.

Om jag nu skulle återuppta bloggandet så är det dock givetvis löpning det även i fortsättningen kommer att handla om. Men nu är förutsättningarna såklart något annorlunda. Fast det kanske finns tillräckligt med mamma-bloggar om träning där ute? Jag lovar att återkomma snart huruvida den här bloggen återuppstår eller ej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul! Tveka inte att börja skriva igen tycker jag!

Svar: Ja vi får se hur det blir.
Lisa

2013-10-15 @ 16:19:18
Postat av: Snorkkis

Jag röstar så klart för ett "börja skriva igen" på den. Fast själv har det blivit lite sporadiskt... finns många inlägg i huvudet men det finns sällan två händer som kan skriva ner tankarna.

Svar: Tack för din "röst". Ja det där med att få tid till att skriva är just det som gör mig tveksam till att återgå till bloggandet. :-)
Lisa

2013-10-16 @ 18:39:09
URL: http://www.snorkkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0