Mycket på gång

Förra veckan fick jag bara till tre träningspass (två spring och ett spinning), vilket jag känner är för få. Jag hade helst velat få till ytterligare ett springpass samt ett styrkepass. Med lite mer pussel så hade det nog gått att få till något ytterligare men ibland måste annat prioriteras, som exempelvis köp av ny lägenhet och allt vad det innebär!
 
Dessutom var sömnen förra veckan allt annat än optimal vilket gjorde det ännu svårare att få till träningen. I helgen besökte vi Siris farmor & farfar i Trollhättan för namngivningsfirande vilket var himla trevligt. Men någon tid till träning blev det inte (prioriterades inte).
 
Även denna vecka är det mycket på gång (kontakt med banken, projekt "vända-på-dygnet m.m.) och spinningen kommer inte att hinnas med eftersom Siris pappa måste jobba lite längre på kvällarna. Igår lyckades jag få till ett styrkepass här hemma med avbrott för amning och blöjbyte. Dessutom fick vikterna i benövningarna bytas ut mot 6 kg bebis. Det gäller att vara flexibel.
 
Ikväll när Mats har kommit hem tänker jag ge mig ut på ett löppass. Det kan kännas lite motigt när det är kolsvart ute och man hellre vill vara hemma med sina två favoriter men det är den möjlighet som ges och den tänker jag ta. 
 
 
 
Ett tillfälle för hemmastyrka!
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Grattis till ny lgh! Hoppas det är nära mig så att vi kan springa ihop ;)

Håller tummarna för att ni ska få lite mer sömn snart!

Svar: Tack! Lägenheten är i din gamla kvarter, Årsta, så vi kan absolut springa ihop även om det är en bit. Vad gäller sömnen så ä det på väg åt rätt håll!
Lisa

2013-11-19 @ 15:25:28
URL: http://www.lopningolivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0