Uppladdning pågår

Tidig hemgång från jobbet idag. Lugn eftermiddag. Magen full med lasagne. Snart dags för ostkaka med sylt och grädde. Ryggsäcken packad. Under kontroll och precis som det ska alltså.

Om det inte vore för en skum "förkylning" som kom under förmiddagen (!) idag. Ont i bihålorna och heshet. Hur är det möjligt? Men så länge det inte gör ont i halsen så går jag för fullt imorgon. Jag börjar bli peppad. Riktigt peppad. Jag längtar. Framför allt till sista milen. Här ska springas!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Typiskt att sådana där 'förkylningar' slår till när de minst borde. Jag håller tummarna för att du är på topp imorn! Riktigt lika peppad är ärlig talat inte av, men om vädret blir bra ska det bli kul! Lycka till!!

Svar: Tack Andrea! Hoppas vi ses. Lycka till!
Lisa

2012-09-28 @ 21:23:56
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Postat av: Malin

Lycka till!

Svar: Tack Malin!
Lisa

2012-09-29 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0