Osäker start imorgon

Givetvis har jag gått och dragit på mig rejäl halsont så här dagarna innan Hässelbyloppet. Mycket irriterande. Jag är inte dålig i övrigt så jag tycker att det är lite konstigt. Men halsontet är där och det är INTE någon form av psykosomatisk reaktion denna gång, vilket man skulle kunna tro. Det brukar ju vara så inför lopp.

En annan gång hade jag jätteont i halsen utan att vara det minsta sjuk och till slut upptäckte jag att det var i liten liten blåsa (ni vet en sådan som man kan få i munnen) som egentligen var det onda. Kanske är det något liknande denna gång?

Tyvärr har jag inte sett någon blåsa i munnen. Tur i alla fall att jag har haft min vän Elina som bor i Norge på besök. Det har inte bara varit helt fantastiskt trevligt att umgås med Elina utan hon hade även med sig två paket med mirakel-tabletterna gjorda på råmjölk mot halsont. Väldigt lägligt! Tabletterna finns inte att köpa i Sverige och sist jag åt dem försvann halsontet direkt. Bra grejer alltså. Så nu är det bara att hoppas att tabletterna har samma effekt denna gång. För om det känns lika mycket i halsen imorgon som det gör idag kommer det inte bli något Hässelbylopp för mig.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Tråkigt. Men det är rätt osäkert hos mig också tyvärr :(

2012-10-13 @ 20:24:45
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0