Alternativträning

Jag har ju tidigare nämnt att jag ska försöka komma igång med annan träning, inte bara springa alltså. Syftet med alternativträningen är framför allt att äntligen bli bra i hälen, vilket jag hoppas bli genom att inte springa lika mycket.

Nu har ju all form av träning lyst med sin frånvaro senaste veckorna så det där med alternativträning har det ju inte blivit något av. Förrän nu. Förra veckan köpte jag nämligen ett träningskort.

Och gissa vem som satt på spinning-cykeln klockan 6:45 imorse? Rejält tungt att gå upp och i mörkret cykla till gymmet. Men det var det värt. Att vara på jobbet klockan 8 och redan har kört ett ganska tufft cykelpass ger en oslagbar känsla av välbehag! Det där med spinning på morgonen kommer jag definitivt att försöka göra till en vana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0