Veckoplanering

Även om jag här på bloggen främst fokuserar på lördagens marathon så kan jag meddela att den här veckan även bjuder på en hel del andra aktiviteter. Nästan enbart trevligheter faktiskt. Exempelvis har jag ju en utbildning av avsluta. Bara en sån sak liksom! Så här ser veckoplaneringen (både marathon-relaterat och annat inkluderat):

Måndag
Jobb på nya jobbet.
Träning: distans 12 km.

Tisdag
Tentaplugg.
Umgås och leka med äldsta systerdottern (samt undvika dagisbaciller).
Äta något färre kolhydrater.
Träning: vila.

Onsdag
Tentaplugg.
Börja äta något mer kolhydrater.
Träning: 6-7 km lätt distans med några fartökningar på slutet.

Torsdag
Skriver sista tentan (någonsin?)!
Äta.
Hämta nummerlapp.
Träning: lugn cykling Mörby tur och retur (via universitetet och Östermalms IP).

Fredag
Pastalunch i stan.
EXAMEN!
Lugnt examensfirande hemma med delar av familjen, ätandes lasagne & paj.
Träning: vila.

Lördag
STOCKHOLM MARATHON!
Firande med familj och vänner ute på restaurang.

Söndag
Vila!
Förhoppningsvis känslor av stolthet och träningsvärk.
1-årskalas för yngsta systerdottern.

Måndag
SPANIEN --> sol, bad och vila!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken härlig vecka! Stort lycka till på lördag, heja heja!

2012-05-29 @ 18:09:55
Postat av: Anonym

Vilken grym vecka Lisa! Lycka till med tenta, examen och inte minst Stockholm Marathon!

2012-05-30 @ 04:44:35
Postat av: Lisa

Lotta & anonym: Tack båda två!

2012-05-30 @ 09:36:34
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia M

Det var jag som var anonym. Trodde jag hade skrivit namnet men tydligen inte. :)

2012-05-30 @ 21:44:35
Postat av: Lisa

Sofia: Vad trevligt att det var du som kommenterade!

2012-05-31 @ 13:40:52
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0