Snabbhelg

Långhelgen har inte bara gått fort utan det har även sprungits en hel del snabba pass. Förutom det snabba långpasset i lördags har det blivit 7 km i 4:36-tempo och så 400 meters-intervaller på Karlskrona IP. Intervallerna gick alltså fort i jämförelse med mitt "vanliga" tempo men inte alls fort om man jämför med Moa Hjelmer eller Johan Wissman.

Nu är vi hemma i Stockholm igen och verkligheten knackar på dörren - jobb & skola alltså. Men det känns ganska okej med tanke på att det bara är tre dagar till helgen. På lördag är det ju Kungsholmen runt så det blir något lugnare på träningsfronten fram till dess. Men inte helt stillasittande såklart. Jag ska berätta mer om mina uppladdning (?) inför lördag och hur tankarna kring loppet går i ett senare inlägg.



Kommentarer
Postat av: Fredric

Ta rygg på Moa på Kungsholmen så ska du nog se att det går bättre..

2012-05-02 @ 01:04:49
URL: http://frsa100.blogspot.se/
Postat av: Lisa

Fredric: Bra tips! Jag ska absolut ta rygg på Moa på lördag. Om hon mot förmodan skulle dyka upp... =)

2012-05-02 @ 20:23:12
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0