Tar benen till badet

Som jag många gånger har skrivit så tycker jag att transportlöpning är en alldeles utmärkt träningsform i vår tids tidspressade schema. Jag har alltid passat på att springa när jag ska någonstans. Redan när jag bodde hemma hos mamma & pappa så brukade jag passa på att springa när de andra i familjen tog bilen.

Det allra bästa transportlöparpasset är det som går till badet. I Karlskrona försöker jag varje sommar att ta benen till stranden medan andra tar mina badgrejer och picknick-mat. Men i år har jag även fått till ett par "springa-till-badet-pass" här i Stockholm. Ikväll sprang jag till Källtorpssjön och hoppade direkt i vattnet. Det är sommar när det är som bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0