En "riktig" vecka

Den här veckan har jag sprungit 68 km. Det är ungefär i nivå med vad jag brukar ligga på träningsmässigt. Äntligen! Träningen har ju sett lite annorlunda ut den senaste månaden framför allt med tanke på Stockholm marathon. Ja jag får faktiskt gå tillbaka så långt som till sista veckan i april i träningsdagboken för att hitta en vecka då jag sprang mer än 65 km. Men nu är jag alltså tillbaka och det känns himla bra! Igår blev det till och med ett långpass. Så här har veckan sett ut:

Måndag: Vila

Tisdag: Backpass + upp- och nerjogg ca. 12 km
 
Onsdag: Distans 15 km (+ 2,5 km transportlöpning)
 
Torsdag: Distans 8 km + benstyrka
 
Fredag: Vila
 
Lördag: Långpass 21,5 km
 
Söndag: Distans 8,5 km + styrka

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag inspirerades lite av digg långpass och vbalde idag en liknande runda :) Tack för tipset och grymt jobbat i veckan!

Svar: Varsågod! Fast jag visste inte om det. =)
Lisa

2012-07-01 @ 19:45:30
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0