Peppar för lopp

Som vanligt laddar jag upp med lasagne kvällen före lopp. Det ska bli kul att springa imorgon. Fast jag känner mig inte super-taggad. Har som vanligt vid den här tiden på året haft förkylnings-känningar senaste veckan. Men det kommer förhoppningsvis inte påverka mig imorgon. Min målsättning är sub 42, vilket då är pb på Tjejmilen-banan.

Nu är det bara att hålla tummarna för att det inte blir regn på loppet. För enligt mig så har regn-kvoten på lopp redan uppfyllts med råge det här året. Ni minns väl den där lördagen i början av juni? Fast inget kan ju komma i närheten av det där.

Lycka till alla som springer imorgon! Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Lycka till! Hoppas vi ses!

Svar: Det gjorde vi ju också! =)
Lisa

2012-08-31 @ 21:39:57
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Postat av: Malin

Grattis till en toppenbra tid! Urstark!

Svar: Tack så mycket Malin!!
Lisa

2012-09-01 @ 17:34:34
Postat av: Lotta

Heja Lisa, hoppas det gick bra!

Svar: Tack Lotta! Det gick helt ok.
Lisa

2012-09-01 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0