Fortfarande förkyld

Åh det är börjar bli jobbigt nu! Jag är frustrerad över att förkylningen inte riktigt vill släppa. Det är såklart mycket bättre nu än tidigare i veckan. Men ändå inte helt bra. Det är fortfarande mycket snor och huvudvärk... Det enda positiva är att jag inte har känt något i halsen under hela förkylningen.

Eventuellt vågar jag mig ut på en kort och riktigt lugn löprunda senare idag. Jag vill ju så gärna! Har inte sprungit ett steg sedan söndagens långpass på Lidingö.

Tyvärr ser jag inte fram emot Lidingöloppet längre. Det känns inte alls som om jag kommer kunna göra mig själv rättvisa med den här uppladdningen. Så som jag mår nu skulle det inte ens gå att genomföra loppet. Men än har jag inte gett upp. Det är ju faktiskt en HEL vecka kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0