Förkylningsstatus och tack till er läsare

Även idag blev det ett lugnt löppass. Jag vågade mig på hela 10 km idag och tempot var lite högre (5:13 min/km) än under gårdagens runda. Kroppen känns bra och riktigt pigg men tyvärr är förkylningen på samma nivå som igår. Varken bättre eller sämre. Imorgon blir det vila och på tisdag är planen att prova ett pass på 12-13 km. Det är bara sex dagar kvar nu till Lidingöloppet!

I dagens inlägg vill jag även tacka er läsare och alla fina kommentarer som jag får. Den senaste tiden är det flera nya läsare som har kommenterat och det gör mig väldigt glad (precis lika glad som jag blir för alla kommentarer såklart)! Tack till er ALLA! Ni är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0