En dag kvar

Jaha, imorgon är det alltså dags. Lidingöloppet 30 km - hatkärlek. Fast mest kärlek såklart. Jag är fortfarande snuvig, är alldeles tjock i näsan av allt snor och så nyser jag. Det är värst på morgonen. Hur segdragen kan en fökylning egentligen vara?

Men förkylningen är inget som stör mig längre. Jag kommer att springa som om jag var helt frisk eftersom jag i övrigt inte känner mig dålig. Kanske påverkar det, kanske gör det inte det... Vi får se.

Det stod för övrigt i tidningen idag att skidåkarna Charlotte Kalla och Emil Jönsson springer imorgon. Kul! Då vet jag vilka jag ska ta rygg på... På söndag springer skidskytten Helena Ekholm och skidåkaren Anna Haag tjejloppet på 10 km. Ska bli kul att se vad de kan prestera. Med tanke på att Anna Haag sprang Vårruset samtidigt som jag och hon försvann som ett spjut efter startskottet så lär det gå fort för henne på söndag.

Dagen ägnas åt plugg, lunch på Söder, mer plugg, handling, hämta cykeln som varit på service och till sist ladda med vegetarisk lasagne ikväll. Bra dag.



Anna Haag och Emil Jönssons - coolt par

Deras hemsida: http://annaoemil.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0