Anmäld till Hässelbyloppet

Egentligen är jag inte det minsta sugen på att springa något lopp just nu. Jag är inte sugen på att springa alls faktiskt. Men det beror bara på att jag är förkyld, rejält förkyld också. Så fort jag blir lite friskare (snart hoppas jag) så kommer löparsuget tillbaka. Det vet jag.

Så nu när jag inte kan träna så passar jag på att anmäla mig till Hässelbyloppet den 16 oktober. För jag vet att jag kommer vilja springa det. Förra året var det ju verkligen succé då jag lyckades springa i mål på 41:55 och hade en riktigt trevlig resa. Mer lättsprunget lopp får man leta efter! Dessutom gillar jag skarpt lopp på hösten. Som bekant så trivs jag som bäst då, luften är ju så klar och naturen så vacker!


Hässelbyloppet 2010


Kommentarer
Postat av: Maja

Vore ju kul om man kunde komma och titta i år eftersom jag missade förra året.. Beror nog dock på vilken tid det är då jag ska på 30-årskalas kvällen innan.. ;P Hoppashoppas att du blir frisk snart iaf, krya på dig vännen!

2011-09-14 @ 18:35:21
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lisa,

Hittade din blogg genom en massa runt klickande, minns inte nu, men antagligen genom länk från någon annans blogg.

Jag har med varit superförkyld. Har inte tränat på 1,5 vecka och först idag körde jag ett pass.. dock lite snorig fortfarande! Jag ska springa Lidingöloppet för första gången, så det skulle vara så tråkigt om en förkylning stod i vägen. Så jag säger precis som du, hellre nu än nästa vecka! Krya på dig!



PS. Tack för en bra blogg!

2011-09-14 @ 19:53:39
Postat av: Madde

Har följt din blogg ett tag så lika bra att lämna ett avtryck ;)

Jag anmälde mig också till Hässelby idag! Riktigt roligt lopp!!



krya på dig

2011-09-14 @ 21:21:49
Postat av: Lisa

Maja: Ja det tycker jag minsann att du ska. Det går ju jättenära er! =)



Anonym: Hej och välkommen hit! Vad roligt att du tycker att bloggen är bra. Det gör mig glad! Vad gäller Lidingöloppet så tror jag absolut att du fixar det så som du önskar. Är du igång med träningen igen så är du nog helt återställd nästa lördag. Stort lycka till!



Madde: Vad glad jag blir att du vågade kommentera! Ja Hässelbyloppet är roligt och framför allt lättsprunget (om man inte tycker att backar är lättsprungna såklart!). Lycka till och vi kanske ses där!

2011-09-15 @ 15:20:01
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/
Postat av: Cathis

Jag funderar allvarligt på Hässelbyloppet till nästa år. Måste man anmäla sig långt innan?

2011-09-16 @ 19:37:15
URL: http://träning-hälsa.se
Postat av: Lisa

Cathis: Nej man behöver inte anmäla sig långt innan. Årets lopp är inte fullt än och det är ju bara fyra veckor kvar. Men man vet ju aldrig. Det blir populärare för varje år. Jag tycker absolut att du ska springa. Det är väldigt roligt!

2011-09-17 @ 10:54:07
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0