Tidig morgon på Gärdet

Redan kl. 6:20 sprang jag två varv runt Gärdet här i Stockholm i morse. Som jag skrev igår anordnade P4 Radio Stockholm ett "lopp" där anmälningsavgiften gick till Världens barn. Ett mycket bra initiativ tycker jag!

Det är sannerligen inte varje dag jag går upp klockan 5:20, äter en tallrik gröt (jo det gör jag ju varje dag men inte så tidigt!) och sedan cyklar till Gärdet för att jogga 5 km. Men det var helt klart värt det med tanke på vart pengarna går.

När jag kom hem var det dessutom dags för frukost nummer två. Bra start på dagen alltså!


Kaknästornet tidig morgon


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad jag saknar dessa trakter, bodde däromkring och sprang mkt där när jag bodde i Sverige!

2011-10-14 @ 13:53:43
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Karin: Ja ibland är Stockholm extra vackert!

2011-10-16 @ 20:07:03
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0