Sjukdom och renovering

Det har inte blivit någon löpning alls sedan katastrofpasset i torsdags. I fredags var det vila inplanerat och i lördags blev jag sjuk. Jag är förkyld. Igen. Det var nog därför torsdagens pass gick så dåligt. Sjukdomen fanns nog redan i kroppen då.

Även om det är riktigt tråkigt att vara förkyld så ser jag det positiva med det. Jag har inte varit så dålig att jag inte har kunnat göra saker, vilket har medfört att HELA helgen har kunnat läggas på renovering av nya lägenheten. Vi ska renovera i fyra veckor (kommer såklart inte att vara helt klart då men åtminstone tillräckligt för att kunna flytta in) och jag har bestämt att jag åtminstone ska få in fyra löppass/vecka under renoveringsperioden. Förutom sjukdomen nu så kommer det förhoppningsvis fixa sig. Får bli kortare pass och tidiga mornar alternativt sena kvällar. Men tills förkylningen släpper så är det enbart fokus på renoveringen!


Renoveringskaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0