Kanelbullens dag

Jag firar kanelbullens dag med att inte träna. Och äta en kanelbulle såklart. Egentligen hade jag tänkt springa intervaller ikväll men eftersom jag var så himla trött när jag kom hem från jobbet så skjuter jag på intervallerna till imorgon. Jag hade ändå planerat in vila imorgon så det passar perfekt att byta dag. Vila idag och intervaller imorgon istället.

Det är väldigt sällan jag hoppar över ett träningspass, det tycker jag att man in i det sista ska försöka undvika. Däremot tycker jag att det är viktigt att vara flexibel och flytta eller byta ut ett pass om det behövs. Vissa dagar passar helt enkelt bättre för löpning och vissa är med lämpliga att äta kanelbullar på! Även om man givetvis kan göra både och...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0