Sista löppasset

Ja alltså inte sista passet någonsin. Såklart. Men sista löppasset med start och mål i Hammarby sjöstad blev det i morse. Imorgon flyttar vi nämligen. Jag kommer sakna Sjöstaden men ser fram emot att flytta. Inte blir det så långt heller, utan bara ca. 2,5 km söderut så jag kommer kunna springa ungefär samma områden som tidigare. Ska dock bli roligt att utforska lite nya löparvägar också. Men framför allt kommer skogen att få besök av mig, nu och även om det kommer snö. För då blir det skidor!

Men först har jag en flytt att klara av. En rejäl sådan dessutom. Vi har så sjukt mycket smågrejer, framför allt glas, porslin och böcker. Jag kan inte riktigt förstå var allt kommer ifrån.

Kanske kanske hinner jag med ett löppass på söndag. Med start och mål i det nya området!


Sjöstaden i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0