Så lite tid

För första gången i mitt liv hinner jag inte träna. Tidigare har jag såklart periodvis haft svårt att få tid över till träning. Med med hjälp av exempelvis tidiga mornar eller sena kvällar så har det ändå gått. Men nu är det svårt. Renoveringen tar verkligen all tid. Egentligen borde jag inte göra något annat än måla, slipa, lägga golv, tapetsera eller skruva ihop kök.

Men ikväll blev det i alla fall ett kort och lugnt löppass efter 10 timmars renoverande. Så himla skönt att komma ut! Men kroppen är sliten på ett annorlunda sätt. Min kropp är van vid att springa och cykla, inte bygga... Jag längtar verkligen tills den här perioden är över och mitt liv ser ut som vanligt igen med massa löpning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0