Stockholm förbereder sig

Både igår och idag när jag cyklade genom Stockholm så fick jag en riktig marathon-känsla i kroppen. Eftersom jag passerar flera av de gator som loppet går på så är det liksom ofrånkomligt att inte tänka på loppet. Dessutom är det en hel del skyltar och flaggor runt om i stan som vittnar om vad som komma skall. Jag tror även att alla jag möter också ska springa på lördag och, precis som jag, upplever den förväntansfulla stämningen i stan. Men så är det såklart inte. Fast jag fortsätter gärna att tro det för det gör det hela ännu mer stämningsfullt!


Många flaggor längs Stadsgårdskajen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kikar in och läser din blogg några gånger i veckan och vill önska dig ett stort lycka till imorgon! Ska bli kul att läsa hur det gått för dig :) /tesa

2011-05-27 @ 14:53:08
Postat av: Lisa

Tesa: Tack så mycket! Kul att du läser min blogg.

2011-05-27 @ 17:12:17
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0