Skogslöpning och brödbak

Dagen börjades med 15 km i Nackaskogarna. Kroppen kändes i princip helt återställd från loppet i lördags nu. Jag kände endast en liten trötthet i baksidan av låren som jag misstänker hänger ihop med loppet. I övrigt var det ett himla trevligt pass. Efter den långa vintern så är jag extra sugen på att springa i skogen nu och njuter verkligen när jag gör det. Det var ju nästintill omöjligt under flera månader med tanke på all snö. Fast då kunde man ju förstås åka skidor istället och det är ju också trevligt!

Just nu har jag bröd på jäsning. Jag provade ett morotsbröd idag. Förhoppningsvis blir det gott! Jag tycker att brödet som finns i affären är allt annat än gott så när jag hinner så brukar jag baka mitt eget. Det blir både godare och billigare!


Dagens pass

 

 

Dagens bröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0