Då tränar jag allra helst 15 (30)

Det går sakta men säkert framåt med listan över ämnen som jag har bestämt mig för att avverka. Nu har jag åtminstone kommit halvvägs!

Jag tränar helst på förmiddagen. Ungefär 1,5-2 timmar efter frukost passar mig perfekt. Då har jag hunnit smälta maten men är fortfarande mätt. Dessutom fungerar det bäst för min mage att träna då och jag är även pigg. En annan sak som gör förmiddagen till en väldigt bra tidpunkt är att man efter träningen har tid, lust och ork för annat. Allting blir så mycket roligare & lättare om jag får träna först. 

Tyvärr så är det ju inte så ofta möjligt att träna på förmiddagarna. Då gillar jag bäst att ge mig ut så fort jag har kommit hem på eftermiddagen. När man ändå är i gång liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0