Svettigt backpass

Inför den här månaden så hade jag som mål att komma igång med kvalitetspassen. Ett sådant pass i veckan siktade jag på. Än så länge har jag lyckats med målet. Fast jag måste erkänna att det inte har varit helt lätt. Det bär emot att ge sig ut på ett pass som jag vet kommer göra ont! Men det är bara att bita ihop och jag är sjukt stolt när passet är avklarat. Det har blivit två intervallpass och två backpass, varav ett blev idag. Det var ungefär 11 grader varmt ute och dessutom sol så det blev ett svettigt backpass. För första gången i år sprang utan löparjacka och tog av mig buffen efter ett tag. Så härligt!


Tunn tröja och buffen runt halsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0