Lista

På flera olika bloggar (som på något sätt handlar om träning) så har nedanstående lista figurerat de senaste dagarna. Poängen är att ge inspiration till bloggen genom att skriva ett blogginlägg om varje punkt. Nu tänkte även jag alltså göra ett försök. Jag kommer att skriva om punkterna parallellt med mina "vanliga" blogginlägg. En del av punkterna kräver längre förklaring än andra men så småningom kommer jag nog att ta mig igenom alla ämnen.

 

1. Min idrottsbakgrund

2. I mina öron när jag tränar

3. Ett fint idrottsminne

4. I min träningsväska

5. Favoritmuskel

6. Mål med träningen

7. Favoritövning

8. Favoritmat

9. Mina inspirationskällor

10. Då mår jag som bäst

11. Favoritkonditionsträning

12. Favoritidrott

13. Mitt bästa kosttips

14. Favoritmellis

15. Då tränar jag allra helst

16. Favoritlivsmedel

17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna

19. Hälsa för mig

20. Det här åt jag idag

21. Därför tränar jag

22. Min favoritfrukost

23. Detta skulle jag vilja utöva

24. Favoritidrottare

26. Så sover jag

27. Detta klarar jag mig inte utan

28. Där tränar jag helst

29. Detta tränar jag allra helst i

30. Glöm inte att…

 

Tydligen så finns det inte en punkt 25. Jag får väl hitta på en egen helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0