Halsont och Zlatan

Ingen träning varken igår eller idag. Det var sannerligen inte nyss som jag hade två HELT träningsfria dagar efter varandra. Fast det är ofrivillig vila den här gången. Jag har ont i halsen. Efter att i många år haft småont i halsen ofta så har jag nu äntligen lärt mig att skilja riktig halsont mot vardagsrosslighet. Den här gången är det riktig halsont som jag känner. Det innebär ingen löpning. Skit. Det är tråkigt och jag är rastlös. Dessutom känner jag mig inte sjuk i övrigt så då är det riktigt frustrerande att inte kunna träna.

Istället för löpning ikväll så äter jag våfflor med glass & sylt, dricker kaffe och kolla på fotbollen. Än så länge är jag inte jätteimponerad av den där Zlatan. Men han har ju en halvlek till att visa vad han går för. Heja Sverige! Och heja mig, för imorgon vill jag vara frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0