Favoritmat 8 (30)

Jag gillar nästan all mat. Och jag gillar att äta. Det är väldigt få saker som jag inte tycker om. Det enda jag kan komma på som jag inte gillar är wienerkorv. Korv är inte det godaste jag vet överlag. Men det går att äta. Annars gillar jag som sagt nästan allt. Givetvis har jag några favoriter som jag hellre äter. Men framför allt tycker jag om variation när det gäller mat. Och inte minst naturliga produkter. Jag äter väldigt sällan halvfabrikat och lagar inte mat som innehåller artificiella produkter och lightvarianter.

Några av mina favoriter är (utan inbördes ordning):

- Lasagne (både vegetarisk och med köttfärs)
- Fisk i alla former
- Skaldjur


Jag gillar att äta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0