Malmö halvmarathon?

Under nästan hela augusti kommer jag att befinna mig i Karlskrona. Eftersom jag gärna vill springa något lopp då så har sökt efter trevliga tävlingar i södra Sverige vid den här tiden. Tyvärr finns det inte särskilt många lopp att välja på. Men den 13 augusti är det premiär för Malmö halvmarathon. Det vore roligt att springa. Jag har aldrig sprungit i Malmö och det är ju alltid trevligt att uppleva en ny löparstad. Men jag får fundera lite till. Det kostar ju ändå en del att anmäla sig och Karlskrona är ju faktiskt drygt 20 mil bort så det blir ju en bit att åka.

Är det någon annan som ska springa eller funderar på att springa Malmö halvmarathon?



Kommentarer
Postat av: Anna (orka mera)

Inte jag. Springer Prinsens minne i Halmstad istället (veckan efter). Alla säger att det ska vara en sån fin halvmara så jag kände att jag måste testa!

2011-06-07 @ 16:00:33
URL: http://blogg.piggelina.se
Postat av: Lisa

Anna: Ja just det, Halmstad finns ju också! Hade jag också gärna sprungit. Fast det är ju ännu längre bort. Jag får nog hålla mig till Skåne eller Småland.

2011-06-07 @ 16:10:33
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej. jag är anmäld till Malmö. Ska springa Oslo Maraton i sep så jag tyckte att detta låg ganska bra till i tiden.

Har inte så långt till Malmö heller. Kan ju rapportera sen:)

/Fia

2011-07-13 @ 16:59:23
Postat av: Lisa

Fia; Lycka till i Malmö! Rapportera gärna sen. =)

2011-07-14 @ 08:09:48
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0