Löpning & utegym

Efter att ha vilat från löpning sedan maran i lördags så var det äntligen dags för att springa idag igen. Jag har verkligen längtat! Jag har cyklat mycket måndag, tisdag & onsdag så helt stilla har jag inte varit men det är ju löpning som är roligast och helt klart den träningsform som ger mig mest tillfredsställelse!

Passet idag gick i ett riktigt lugnt tempo, ungefär 6,2 km uppdelat i två lika långa delar. Vi sprang till utomhusgymmet i Hammarbyhöjden/Björkhagen och tränade där en stund för att sedan springa tillbaka hem. Det är verkligen en grym anläggning! Massor av olika träningsmöjligheter och himla fint. Dessutom är spåren runt utegymmet nog bland de finaste i hela Stockholm. Jag ska definitivt bli bättre på att kombinera löpningen med styrketräning utomhus nu i sommar!


Mats på de fina spåren

 

 

Styrketräning i snyggaste tröjan!

 

 

Utegymmet - mycket folk!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt, jag gjorde ett precis likadant pass idag. :) Så skönt å gymma ute i värmen!

2011-06-02 @ 20:50:38
Postat av: Frida

Ja det ser verkligen fantastiskt ut! Både naturen, de fina spåren och utegymmet!

2011-06-03 @ 22:17:06
URL: http://militarmamman.wordpress.com
Postat av: Lisa

Nina: Ja det är verkligen underbart att kunna gymma utomhus!



Frida: Det ÄR fantastiskt!

2011-06-05 @ 21:02:19
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0