Viktigare än löpning

Även om det här är en blogg som främst handlar om löpning så vill jag lyfta ett OTROLIGT VIKTIGT ämne som inte alls har med löpning att göra.

På Afrikas horn svälter människor och en halv miljon barn riskerar att dö. Området har drabbats av den värsta torkan på 60 år och detta i kombination med Somalias sönderfall slår oerhört hårt mot människorna.

Personligen lever jag på inkomster från extrajobb och sparade pengar, vilket innebär en väldigt liten budget. Men jag väljer ändå att skänka några slantar till de drabbade i Afrika. Det tycker jag att du också ska göra. Tillsammans kan vi hjälpa!

Pengar kan skänkas bland annat genom UNICEF, Radiohjälpen, Röda korset & Rädda barnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0