Summering: Juni

Månaderna springer verkligen iväg! Tänk att det redan är juli! Men nu är det juni jag ska fokusera på genom att summera månadens löpning. Det var ingen vidare månad sett till antal kilometrar fast det har givetvis sin förklaring i att veckorna efter Stockholm marathon var betydligt lugnare än vanligt. Jag har dock kommit igång en del med Lidingöloppsträningen genom att springa de flesta passen i skogen. Men fler ska det bli!

Antal löppass
: 23 st
Antal styrkepass: 7 st
Sammanlagd distans: 216,1 km
Snittempo: 5:03 min/km

Nu i juli kommer jag fortsätta att nöta spåren i Nacka. När jag känner för det kommer det även bli något intervall- eller backpass. Något jag definitivt måste komma igång med är långpassen. Min förhoppning är att köra minst tre pass över 23 km, varav ett på Lidingöloppsbanan i slutet av juli!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra efter-mara-månad tycker jag :)

2011-07-08 @ 02:53:59
URL: http://linastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Lina: Tack!

2011-07-10 @ 10:24:15
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0