Lidingöloppsträning på Lidingö

Inför varje Lidingölopp så har jag & Mats tagit oss ut till Lidingö och provsprungit delar av banan. Så även i år. Igår var det dags för första passet på Lidingö. Det kommer att bli minst ett till i höst. Vi sprang drygt 25 km varav ungefär 23 av dem var kilometer 7-30 på Lidingöloppet. Som vanligt slås man av att banan är otroligt vacker och otroligt backig! Dessutom var det riktigt varmt och kvavt så sista milen var tuff. Efter passet tog vi ett dopp - fantastiskt skönt!

Snittempot blev 5:16 min/km igår, vilket kan jämföras med mitt tempo under förra årets lopp som var 5:10 min/km. Tanken är att det ska gå lite fortare i år. Men vi får se. Lidingöloppet är knappast någon walk in the park...


Svalkande bad efter Lidingöloppsträning igår


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra tempo och skönt med bad efteråt! .)

2011-07-25 @ 04:21:29
URL: http://linastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Lina: Tack! Ja, bad efter löpning är oslagbart. =)

2011-07-25 @ 08:06:42
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0