Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter jul- och nyårsfirande i Karlskrona. Imorgon är det dags för skola igen. Jag är allt annat än peppad... Att dessutom inte vara helt frisk gör ju inte saken bättre. Jag har inte tränat sedan 28 december. Förkylningen är envis och just nu är jag inne i "hoststadiet", vilket för mig brukar betyda att det värsta över. Alltid något. Imorgon blir det en kort löprunda, hosta eller inte hosta spelar ingen roll. Halsont har jag ju i alla fall inte.

Jag funderar en del över vilka mål jag ska ha med löpningen under 2011. Men det är svårt att föreställa sig det när man är sjuk. Då känns liksom alla mål väldigt långt borta. Jag får nog fundera ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0