Dagens planer

Uppstigning strax innan halv sju och sedan frukost med min käresta. Efter att Mats åkt till jobbet drack jag kaffe och lyssnade på P4. Att få höra "Inget stoppar oss nu" med Black Jack på morgonen kan ju inte betyda annat än att det blir en toppendag... =) Efter frukosten och fram till nu har jag suttit med den utredning som är examinationsuppgift i denna kurs. Nu tror jag faktiskt att den får vara klar. Har lyckats få in både SOL, LUL och BRB samt allmänna råd så jag är nöjd. Så himla skönt att lämna in där uppgiften. Det har varit kämpigt!

Senare idag ska jag jogga! (inte springa) till Mats jobb och träna på gymmet där. När Mats slutar för dagen kör vi till Göteborg. Äntligen ska vi få träffa Helena & Calles lilla Judith! Hon föddes den 28 december och är alltså ungefär 2,5 vecka gammal. Så gosigt! Ser givetvis fram emot att träffa Helena & Calle också men det är ju extra spännande med en ny liten människa. Med tanke på föräldrarnas intresse så kommer nog det bli en liten löpare av Judith. Jag ska spana in hennes potential idag.

Trevlig helg alla fina människor där ute!


I höstas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0