Kylig hemlöpning

Även idag sprang jag från Solna centrum och hem. Återigen vill jag poängtera hur bra jag mår av transportlöpning. Genom att springa istället för att åka kommunalt är jag hemma ungefär 10 min senare. Kan ju inte bli bättre! Fast idag var hemlöpningen en kall sådan. Det vara "bara" 10 minusgrader ute men när det blåste kändes det mycket kallare. Speciellt över Västerbron där ansiktet nästan domnade bort. Men jag överlevde, och har sprungit i betydligt lägre temperaturen än så, så man ska väl inte klaga. Efter en varm dusch är jag nu lagom tempererad igen. Nu väntar jag bara på att potatisen ska koka klart så att jag kan äta.


Kommentarer
Postat av: Samselina

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-08-23 @ 11:47:34
URL: http://samselina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0