Ingen träning men spänning i tillvaron

På väg hem från praktiken tog jag det mogna beslutet att hoppa över dagens inplanerade löppass. Det är inte ofta det händer. I och för sig handlar det denna gång om att skjuta upp passet till senare i veckan så jag hoppar ju egentligen inte över det. Byter bara dag helt enkelt!

Jag har både igår och idag känt mig lite krasslig, lite lite halsont och huvudvärk. Igår försvann det under eftermiddagen men idag har det känts hela dagen. När jag dessutom mår lite illa, är dödstrött, måste laga mat, diska och ska tvätta så känns det som en bra idé inte springa idag. Istället blir det löpning resterande dagar den här veckan. Förutsatt att jag är frisk såklart.

En sak ger dock lite spänning ikväll! Alldeles strax ska jag äta kyckling som stått framme hela dagen. Jag tog fram den ur frysen i morse och skulle ställt in den i kylskåpet. Men det glömde jag och istället har den stått på diskbänken hela dagen. Jag vet att min syster, som är kostekonom, (och säkert flera andra) antagligen tycker att jag borde brännas på bål eller något men jag tänker faktiskt äta kycklingen. Kanske blir jag magsjuk. Den som lever får se...



Kommentarer
Postat av: Maja

Eh, hehe.. så gör jag jämt.. :)

2011-02-03 @ 17:49:21
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Då kan det ju inte vara så farligt. Du verkar ju må toppen, Maja!

2011-02-03 @ 18:58:42
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/
Postat av: Albinruna

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2012-01-04 @ 12:53:56
URL: http://albinruna.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0