Jullöpning i Karlskrona

Det har verkligen blivit mycket löpning den här julen. Mer än någonsin skulle jag tro. Jag har i och för sig varit sjuk de senaste tre jularna så det kanske inte är så konsigt.

Eftersom julen har firats hos mamma & pappa i Karlskrona så har jag fått njuta av härliga löppass i välbekanta områden. Jag trivs så bra när jag springer på vägar som jag känner väl och som väcker massa löparminnen till liv. Sedan jag kom till Karlskrona den 23:e har löpningen sett ut så här:


Fre - 11,0 km

Lör - 5,17 km

Sön - 22,89 km

Mån - 11,52 km

Tis - 10,74 km



Mellan alla löppass har jag hunnit umgås med familj och vänner samt såklart äta massor med mat och annat gott!! En himla bra julhelg helt enkelt.

Här kommer några bilder från julens löpning (och det har ju varit allt annat än vintrig löpning):















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0