Isigt

Nu är nog vintern här. På riktigt alltså. Det har ju varit en ovanligt varm höst/vinter vilket ur löpar- och cykelperspektiv såklart är positivt. Men ikväll bjöds det på riktigt isig löpning och jag har dessutom ställt undan cykeln för säsongen och köpt ett SL-kort. Tydliga tecken på att vintern är här! Jag gillar vintern men det får gärna bli snötäckta vägar istället för den isgata som nu är. Jag är så himla feg när det är halt och vågar knappt springa. Om det fortsätter vara så här isigt så åker broddarna på vid nästa pass. Förutom halkan ser jag fram emot vinterlöpningen. Ett kallt och snöigt löppass är ju faktiskt ganska trevligt.



Löpning vintern 2010/2011



Kommentarer
Postat av: Andréa

Ja kan det inte bli snö snart!! Underlaget som är nu är verkligen det värsta som finns. Misstänker att vi springer på ungefär samma vägar. jag bor i årsta och springer mycket i enskede med omnejd. vet inte exakt var du bor men har förstått att det är i närheten :)

2011-12-09 @ 10:08:07
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Andréa: Ja jag tror också att vi springer i ungefär samma områden. Har nyligen flyttat från Hammarby sjöstad till Kärrtorp, nära Nackareservatet. Så vi springer förmodligen på samma isiga vägar! Som förhoppningsvis snart blir snöiga istället. =)

2011-12-10 @ 10:37:39
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0