Backpass och rådjur

Det var tungt i backen idag. Riktigt tungt. Men ändå helt fantastiskt. Strålande sol, varma vindar och äntligen en snöfri Hammarbybacke - bättre kan det knappast bli! Nu är skönt trött i kroppen, vilket är en grym känsla.


 



På vägen hem från backen mötte jag, som så många gånger förr, dessutom Hammarbyhöjdens egna rådjursfamilj. Så söta! Tidigare har jag bara sett ett par men idag var de tre stycken. Hammarbyrådjuren är verkligen storstadsdjur, inte rädda för något och ställer sig bara lite slött i diket och kollar på en när man springer förbi. Coola djur som gör mig glad!



Kommentarer
Postat av: Håkan

Hammarbybacken verkar jobbig.. :)



Tack för kommentaren! Jag läste förr när du körde tusingar och insåg precis att vi är rätt jämna. Det måste dessutom vara rätt mycket lättare att pressa sig när man springer med någon jämn!



Haha...ja, tack för förtroendet! Men jag kände på två sjöar runt att jag nog aldrig vill springa längre än en halvmara :D Men den som lever får se...

2011-04-06 @ 22:24:00
URL: http://htunander.blogspot.com
Postat av: Lisa

Håkan: Hammarbybacken ÄR jobbig. Men trevlig! Om jag har vägarna förbi Bromma så tycker jag absolut att vi ska köra intervallpass tillsammans! Eller om du är i närheten av Sjöstaden. Man kan springa 15 km på Lidingöloppet. =)

2011-04-07 @ 11:43:33
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0