Återhämtningssöndag

Med tanke på gårdagens långpass så har jag fokuserat på återhämtning idag. Dagen började med att min vän Klara & jag cyklade till Hellasgården för en löptur. Klara visade mig ett fint terrängspår som jag aldrig har sprungit innan. Det är så himla fint att springa i naturen och jag gillar verkligen skogarna kring Hellasgården. Vi sprang i ett lugnt tempo och eftersom vi hade så trevligt så försvann kilometrarna i ett nafs!

Under resten av dagen har jag bland annat tittat på sändningen från London marathon. Jag är djupt imponerad av elitlöparna i loppet. Det är helt otroligt att en människa kan springa 42 195 km på drygt två timmar! Omänskligt.


Klara, som är fd. gymnast, är otroligt rörlig och vig

 


Lisa, en aning stelare än Klara



Hellasgården och min lilla cykel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0