30 härliga kilometrar

Det blev långpass idag. Yes! Ett riktigt bra långpass dessutom. Kroppen var verkligen springsugen och benen var pigga. Tillsammans med min sambo sprang jag 30 km i framför allt Nacka och Erstaviksområdet. Det som är så bra att bo där vi gör är att man kan välja att springa i centrala Stockholm eller i stora skogsområden som exempelvis Nacka. Jag har längtat efter skogen så det var riktig njutning att få springa stora delar av dagens pass på grusvägar bland träd och ängar. Att jag dessutom inte var särskilt sliten efter 30 km i 5:15-tempo gör att jag ser dagens långpass som en riktigt trevlig löparupplevelse. Att springa är verkligen underbart!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0