På väg tillbaka?

Trots att jag idag vaknade med en extrem huvudvärk och en snorig näsa så bestämde jag mig för att ge mig ut på en löprunda på spåren i Sickla/Björkhagen/Kärrtorp. Halsen kändes nästan helt som vanligt och efter frukost och en värktablett så var även huvud och näsa bättre. Trots att andningen fortfarande är lite tung på grund av en täppt näsa så kändes det himla skönt att springa idag. Kroppen kändes pigg och verkar vara på väg tillbaka från min långvariga men mildra förkylning. Härligt!

Dessutom (jag vet att jag har skrivit det innan men jag skriver det igen!) så är det helt fantastiskt vilka fina spår som finns i Nackareservatet! Imorse var det extra fint då solen sken in mellan träden och gjorde så att daggen i gräset glimmade. Jag stannade till och med upp för att fota men då hade solen hunnit gå i moln. Fast det är fint ändå!

Tänk vilken lycka att man bor bara någon kilometer därifrån och så lätt har tillgång till allt det vackra. Jag är nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0